Tábořiště je umístěno v osadě Vranice, v údolí Voletínského potoka. Lesnatá oblast s pískovcovými skalami je ohraničena obcemi Jarošov, Nové Hrady, Proseč, Budislav a nejznámějšími místy této oblasti jsou Toulovcovy maštale a Dudychova jeskyně, obojí asi 1 km od tábora.

Nejvhodnější spojení je autem. Nejčastěji používaná trasa z Pardubic (55 km) je výpadovkou na Chrudim, zde na první světelné  křižovatce odbočit vlevo a po okruhu jet k nemocnici, před níž se odbočuje na Orel a Chrast u Chrudimi. Chrast u Chrudimi se projíždí směrem na Skuteč a před koncem obce Podlažice odbočíte vlevo na Luži. Z Luže pokračujete za náměstím doprava do Nových Hradů přes obec Bílý Kůň a Mokrou Lhotu. Nové Hrady projedete směrem na Litomyšl. Následuje kopec, na jehož vrcholu odbočíte vpravo na Novou Ves u Jarošova. V této obci nedaleko za obchodem pokračuje hlavní silnice vlevo, ale vy pojedete rovně do Vranic po úzké asfaltové silnici, která končí přírodním parkovištěm. Zde je třeba auto odstavit a pokračovat pěšky pravou cestou, která se stáčí do údolí a dovede Vás až k bývalé restauraci „Na verandě u Toulovce“ na soutoku dvou potoků. Odtud se vydáte po červené turistické značce proti proudu potoka a přibližně po 200 m jste u našeho tábořiště, které leží těsně před vstupem do lesa.

Další možné přímé spojení je autobusem na lince Hradec Králové - Pardubice - Polička, kde je možno vystoupit v Boru u Skutče a po červené turistické značce dojít okolo Dudychovy jeskyně až na tábořiště (asi 2 km). Je možné též dojet vlakem do Žďárce u Skutče a odtud autobusem do Boru u Skutče (2 km na tábořiště) nebo Nových Hradů (4 km) či Proseče (5 km).